fredag den 1. juni 2012

27 DAGE TILBAGE

27 dage - eller 666 timer - eller 39996 minutter tilbage inden dimissionen.

Altså. Jeg må atter forundres. Den almene facebookbruger/bloglæser flygter atter fra min indholdsrige blog i et tempo, der minder om Socialdemokraternes vælgertilslutning efter valget (Sorry, S-vælger. Og Helle. Men den lå ligesom lige for, ikke?).


Jeg udgyder dag på dag af mit poetiske, lækre væsen, og hvad får jeg igen? Intet. Atter må de sande auteurer vige til fordel for mainstreamunderholdnings tumpede typer.
  Men jeg giver ikke op! Og nogle få trofaste fans har givet oprøret lyd:


Kære Steffen - din skattebasse - hvor er det godt at høre, at du forstår mig - så vidt man nu kan forstå den ypperlige perfektion, når man blot er en del af brede, Bubber-elskende befolkning.

Men jeg opfylder gerne læserønsker. På den måde er Benjamin meget tolerant.

Naturligvis giver jeg jo ikke hele mit væsen væk i ét indlæg. På den måde er jeg ligesom fyldte chokolader. Man får lidt om dagen.


I dag, f.eks., vil jeg blot dvæle lidt ved min sans for tøj. Mens modefemibloggere som f.eks. den underskønne Joanna ofte ligger billeder ind af det tøj, de har på, er jeg ikke gået den vej. Delvist fordi min krop og tøjsmag totalt udkonkurrerer alle modeblogs, delvist fordi mit smukke væsen ikke er for alle. Jeg har aldrig været typen, der nød at have en fanklub- eller kult, så jeg nøjes med at give lidt til pøblen af gangen. Lidt, men godt.
  Er jeg ikke smækker? Fra min forårscollection. Ja, ikke? Velbekomme.

Men en tak til mine læsere skal alligevel lyde. I udstråler en kvalitetsbevidsthed, man sjældent ser. Del del del! Send bloggen til dine venner og kære. Så er i bare toppen!

Matematik på mandag. Hader det møg.

//Over and out,
Benjamin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar