tirsdag den 29. maj 2012

30 DAGE TILBAGE

30 dage - eller 763 timer - eller 44208 minutter tilbage inden dimissionen.

Vær hilset, læsere.

For det første - beklager, at jeg først poster nu. Men Benjamin har også mange andre ting og undersåtter at forkæle. Men først og fremmest mig selv. Og ja, jeg omtaler mig selv i 3. person nu.



Men først og fremmest - engelsk eksamen. Til jer, der endnu ikke ved, hvad det er, følger en kort guide her:

  • Du sidder i et lukket lokale med 300 andre mennesker.
  • Du må ikke rejse dig og forlade din plads. Hvis du skal på wc, skal du spørge.
  • WC'et bruges af alle 300 andre med-eksaminanter. Og de bruger det meget. Hvorfor det har fået et ret personligt præg, når det er din tur. Fik jeg nævnt, at der kun er ét wc?
  • Du må kun bruge de hjælpemidler, du kunne slæbe med. I den første delprøve må du slet ikke bruge nogen. Og internet? Nej, nej nej.
  • Du kan skrive et essay, der ikke er et rigtigt essay som man kender det fra alle andre sammenhænge, men noget, en eller anden kage fra undervisningsministeriet har fundet på. Nå jo, og det er den samme kage, der fandt på, at man også kan skrive et essay i dansk. Det er heller ikke et rigtigt essay.
  • Efter 5 timer er du øm i kroppen, har spist dine mælkesznitter, og kan ikke se dine egne fejl. Du må nu forsigtigt forsøge at strække dig på stolen og gabe uden lyde.
Som den snedige læser har bemærket, er forholdende altså FULDSTÆNDIGT som man møder dem på arbejdsmarkedet eller derhjemme. 


(Billedet har ikke noget med noget at gøre, men jeg ville bare sikre, at du stadig læser med.)

Til slut: Benjamin er ikke nogen femiblogger. Jeg tager ikke billeder af mit tøj eller madopskrifter. Og nu alligevel. For Benjamin lavede i går aftes en lækker, men halsbrændsfremkaldende, mikroovsn-chokoladekage. Hjemmesiden hedder nemsinglemad.dk, så det er nok en trist (og nu også småfed) single der har skrevet opskriften. Nevermind!
  Og jeg undestreger: heller ikke i fremtiden vil jeg blive noget madorgel i blogland. Dem er der nok af i forvejen.

Samfundsfag i morgen. Hip hurra. Min begejstring vil ingen ende tage.

//Over and out,
Benjamin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar