onsdag den 30. maj 2012

29 DAGE TILBAGE

29 dage - eller 714 timer - eller 42857 minutter tilbage inden dimissionen.

Som de fleste ved, vil alle have et stykke med Benjamin. Sådan er det bare - jeg er henrivende, og jeg kan ikke gøre for det. Allesammen kommer i til mig og plager mig om mere. Så her er endnu en lækkerbisken til jer! Det var så lidt.

I dag var der samfundsfagseksamen. Normalt skriver jeg ikke det samme to dage i træk, men jeg kan ikke lade være med at brokke mig over, at man ikke har adgang til samfundet (via internettet) når man skal skrive en opgave om det. Når jeg bliver diktator SKAL alle bruge internet til eksamen. Og dermed basta.


(Reaktionen på, at jeg bliver diktator. Se, hvor de smiler.)

Og så rundede jeg de 30 dage inden jeg er færdig. Status  er nu, at jeg mangler én skriftlig og tre mundtlige eksaminer inden jeg bliver student den 27. Hvis i vil lave sejrsoptog (hvilket jeg regner med) er det altså der det foregår.

Slutteligt vil bruge lejligheden til at reklamere for en blog.


Ja! Det sker ikke så tit. I fortjener kun det bedste, hvorfor jeg i videst muligt omgang forsøger at forsøger at holde jer på siden. Det er jo også klart, når jeg er kongen er alt. Hvem hører Fede Finn og Funny Boyz, når man kan høre Mozart??

Men i dag er altså undtagelsen. For efter at jeg har gjort min éntre i blogverdenen er jeg stødt på Valdemar Bonde, en lille purk på 12 år, der skriver en blog om noget med elektronik.
Jeg læser ikke rigtig det, han skriver, men det er sikkert interessant. Men det der slår mig er:

  1. Han laver mere end mig. Hvilket ikke siger så lidt. Ifølge hans biografi er han ansat ét sted, holder en hjemmesidevirksomhed et andet sted, og så laver han lige lidt freelance ved siden ad. Og så har han to marsvin.
  2. Han ser ret "jeg-slår-dig-ihjel"-agtig ud på hans billede.
  3. Han forsøger sig i en blogverden, hvor jeg allerede har bevidst alt og alle, at jeg er kongen.
Dette er min pointe: Hvis ikke han på et tidspunkt bliver den nye übernørd af hjemmesideland er der noget galt et eller andet sted. Under alle omstændigheder vil han blive tilbudt en rentabel stilling, når jeg bliver diktator. Ligesom mode-Joanna. Nemlig.

//Over and out,
Benjamin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar