torsdag den 7. juni 2012

21 DAGE TILBAGE


21 dage - eller 522 timer - eller 31364 minutter tilbage inden dimissionen.

Og efter onsdag kommer torsdag. Derfor følger her dagens utrolige beretning fra min indholdsrige og yderst interessante del af verdenen. 
  Efter en dag i eksil – jeg ved det godt – men som alle mine trofaste fans også har opdaget, er Benjamin den vigtigste. Derfor tog jeg i går en fridag inden jeg i dag skulle til eksamen i AT. Det gik godt - tak, fordi du spurgte. Nå jo, og min biologilærer Jytte, som jeg skrev om i mit allerførste indlæg, kom for sent. 
Skulle have været til eksamen kl. 9, men kom først kl. 11:10.

Men i øvrigt er AT noget bæ. Sjældent har jeg set et så irrelevant og ligegyldigt fag. Det er absolut ubrugeligt. På arbejdsmarkedet eller på studiestederne – ingen bruger det til noget. Ja, jeg ved godt, at det skulle være studieforberedende til universitetet. Nej, det virker ikke.

I en tid hvor vi bliver udkonkurreret af hårdtarbejdende kinesere på alle tænkelige og utænkelige fronter, skal Danmarks ungdom altså bruge tid på ubrugelige AT-synopser. Sådan skaber vi arbejdspladser! Yes sir. Kom drenge, lad os æde rødkål og høre ”Dyt i Bamsen” med Rollo og King.


Ak, Danmark. Hvis i bare var lige så smækre og beundringsværdige som Benjamin. Mange problemer ville være løst. Men det er i ikke. Trist, ikke?

Endnu en gang har en af mine ypperste fans foreslået mig et emne til diskussion.



Jeg vil ikke her diskutere alle de latterligheder, der omkranser studenterlivet (for der er filan fusme mange!), men blot dvæle ved den fordom, at hvis man tager huen på for tidligt, bliver man ikke student.

Sikke noget fis. Fuldkommen latterligt. Jeg har personligt gået med huen siden jeg fik den, og jeg har da fået 02 i 2 ud af 3 eksaminer.



Nej, jeg gasser. Jeg er jo perfekt.

Men det ER latterligt. Det giver ingen mening. Overhovedet. Til jer, der opretholder den tåbelige fordom: I modtager hermed 10 minuspoint på Benjamins Store Skala for Alt.

Til alle jer læsere, der nu har det dårligt over mit brok, vil jeg blot sige, at der også er meget at smile over. Mig, f.eks. Eller at jeg skal til at se Batman Returns. Eller denne kat, der bøvser og prutter –samtidig.
  Det er nok kun mig, der smiler over, at jeg skal se Batman, men du må gerne være med. Til at smile. Jeg ser den selv. 

Ja, så sank jeg også så dybt, at jeg refererede til kattevideoer på youtube. 
Men hvis du har nogle (bedre) idéer eller kommentarer, så skriv endelig! Og del, del, del! Der er ikke mange indlæg tilbage! Så nyd det mens det varer, kære pøbel.

//Over and out,
Benjamin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar