onsdag den 13. juni 2012

15 DAGE TILBAGE


15 dage - eller 377 timer - eller 22655 minutter tilbage inden dimissionen.

Hejsa, hjernevaskede medlemmer af den brede pøbel.

Hvor er der dog mange tumper i verden! Hvorend man kigger er verden fyldt med intetanende dåser, som alligevel får utrolige mængder opmærksomhed og taletid hos de hjernedøde medier. Jeg nævner i flæng
  • Alle, der har opnået popularitet gennem TV3 og samtlige søsterkanaler
  • Morten Bødskov (beklager, men den der europaparlamentsbommert kvalificerer dig altså til den her liste…)
  • Alle, der har opnået popularitet gennem Blogger Delight
  • Hele den bulimiramte modeldåsegruppe (Kira Eggers, Mascha Vang osv. osv.)
  • Medina!  Den berømte Gaga-wannabe/stripper vidste ikke engang, at der var folketingsvalg. Ha! Og hun er måske den største indflydelse på nutidens ungdom.
  • Jim Lyngvild. Manden har givet en ny betydning til ordet ”ligegyldig”. Hvad er han overhovedet  kendt for? Forstår det ikke.



Det er tåkrummende! Og dumheden forplanter sig i det danske samfund. F.eks. skulle jeg koge et æg i går, og havde glemt, hvor lang tid, det skulle have. Da jeg så fandt en ”opskrift” stødte jeg på denne kommentar:



Hip hurra og falera. Faktum er, at medierne er fyldt med uinteressante, indholdstømte ignoranter. Faktum!
  Lad folket få en skive Benjamin. Det vil alle have godt af! Spred ordet om mine smukke gloser.

I dag havde jeg biologieksamen, og det gik som smurt. Nu vil jeg fejre det ved at lade dellerne vokse i sofaen til EM-kampen i aften.  Benjamin er overrasket over, at Danmark vandt mod Holland, men regner med, at det danske fodboldlandshold følger den stolte tradition blandt danske idrætsudøvere, og taber i aften. Ellers risikerer vi at få en situation, hvor Caroline Wozniacki ikke længere er den mest succesfulde dansker. Og hun er jo også en sportsudøver med noget på hjerte og en sigende personlighed, så det kan vi ikke have.

//Over and out,
Benjamin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar