fredag den 25. maj 2012

34 DAGE TILBAGE

34 dage - eller 835 timer - eller 50117 minutter tilbage inden dimissionen.

Kære Bloglæser!

I går skrev Joanna fra The Hills Have Eyes til mig! Det er altså utroligt. Hun er jo efterhånden en celbrity i blogland, og turnerer land og rige rundt for at kunne deltage i interviews, lokaltv, modesjows osv. osv. Håber at noget af hendes star quality smitter af på mig. Hvis hun nu tilfældigvis skulle få lyst til at skrive om mine fantastiske oplevelser, var hun IHVERTFALD MEGET VELKOMMEN! <3 <3 <3

Men i dag var der danskeksamen. Hip hurra og falera. Havde medbragt to æbler, som jeg ikke fik spist. til gengæld fik jeg kastet en cola, en mælkesnitte og to små brownies ned. Jeg tror ikke på det med sundhed. Desuden skal der jo være nok af mig til jer allesammen. 


Med min nyvundne popularitet gennem denne blog er det iøvrigt meget tænkeligt, at jeg snart forlader singlemarkedet. Derfor er det nu, i skal slå til, piger! Jeg er ikke så vild med hunde og børn, og jeg foretrækker isolation. Slå til nu, mens jeg stadig har læsere på denne blog - måske bliver du ligeså populær som mig???


Husk at nyde vejret. Og at sprede budskabet! Husk: Selvom denne blog ikke har noget indhold, så derfor.

//Over and out,
Benjamin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar